+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 7 November 2010
@ 7:46 PG

 


Awek-Awek Cewek-Cewek
Hhaa nah aku nak cite pasal besfren aku kat skolaa neyh , Hhaa
Nak kenal yang manee , Meyh ahh bagitahu
Hm tepi uh name dea  Nursyuhadah Adira (Didy) , Sebelah Raisya Nurfarahin , Yang duduk uh Seri Wardah
HHaa yg Paling hujung uh aku laa , Hm :)
Da nak dekat due tahun daa kawan , Ehh salaah , Kawen .
Hm lepas neyh Buad haluan masing-masing kan , Eee tak best laa
Best laa dapat kawan gan deorang Walaupon kenkadang asyek koank jeh Nak menang , hhaa , Pukol karang :)
Hm makan sesame , Gy toilet pon sesame , Balek pon tnggu  Pakwe (Bas) sesame , HHaa :)
Neyh nak cite pasal kawan aku neyh , Sape ? Uh ahh yg tengah-tengah , Eshh :
Kalau da pergi toilet , Kiteorg ahh jadik guard tunggu depan toilet , Lamee gile , Aduhh penadd neyh 
Kawan sejati , Tnguu jelaa :) hhaa 
Yg soank lagi uhh asyek wad lawak gampang jeh , Sape ? haa didy laa , Heshh nak pecah perut wa ketawee
Hm seri neyh pendiam sikit , Tapi kalau daa jerit , Aduhh bingitt , Hhaa
Cite akuh ? Alaa takyaa laa , hhaa
Dahdahh , Aku nak cakap , yang akuh untung + Profit dapat kawan gan ko ko And ko :) Haaha


❤ older posts / / newer posts ❤