+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 13 Januari 2011
Baik Dan Buruk @ 7:26 PG

Bile punye  pacar
Sangat bahagie sebab korang dilindungi oleh bf korang
Bile takde pacar
Sedih sebab takde sape nak jage korang

Bile punye pacar
Dapat gurau-2 ketawe same-2 Semue same-2
Bile takde pacar
Hidup sunyi makan sorang-2 sume sorang-2

Bile punye pacar
Korang dapat rase macam mane bercinte and mengetahui BF/GF korang masing-2
Bile takde pacar
Korang tak dapat rase isi hati lelaki yang korang kenal lebih rapat

TETAPI

Bile punye pacar
Korang selalu risau pasal dea kemane dea pergi dengan spe dea kan-2
Bile takde pacar
Korang tak risau langsung cume piki pasal hidup korang saje

Bile punye pacar
Korang selalu buang air mate untuk si dea sebab die dah buat hal
Bile takde pacar
Muke cerie slalu sebab korang takde masalah nak piki

Bile punye pacar
Mesty korang akan buad salah dengan die dan kene mintak maap kan
Bile takde pacar
Takya nak mintak maap kat sesape sebab takde salah pun lain laa dengan kawan-2 kan



Sambung besok yee :)

❤ older posts / / newer posts ❤