+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 14 Januari 2011
@ 7:34 PG

Bile punye pacar
Korang mesty rase macam dihargai disayangi dan dirindui selalu kan
Bile takde pacar
Korang rase takde sape sayang korang rindu korang ekek

Bile punye pacar
Korang bolee laa dating-2 kan pegang-2 tangan ngee best-2
Bile takde pacar
Nak pegang tangan sapee tangan mak ayah jeellaaa kan Haha

Bile punyee pacar
Mesty best raikan anniversery korang celebrate same-2 wahh
Bile takde pacar
Hm bosan nyeh takde party ape-2 tak kan party hari jadi jee

TETAPI

Bile punye pacar
Hm bosan dengan sikap dea yang mementingkan diri sendiri tak piki gf/bf dea
Bile takde pacar
Hm pentingkan diri aku sendiri jelaa takde sape nak sakit haty

Bile punye pacar
Hidup terkongkong nak pergi mane semue tak lepas
Bile takde pacar
Lantak korang laa kan nak kuar gan sesape pun ekk takde sape nak halang

Bile punye pacar
Mesty korang akan rase cemburu if dea dengan perempuan/lelaki lain
Bile takde pacar
Ha buad ape nak jeloss dea bukan sape-2 pade aku pun




❤ older posts / / newer posts ❤