+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 26 Januari 2011
@ 7:09 PG

Hidup Mati Hidup Mati Hidup Mati Hidup Mati
Sampai bile nak selesai , Kau piki lain, aku piki lain . Bile nak terus terang , Kau hide semue , Aku tak paham !
Arghh !
Malam nie aku baru nak berbaik dengan die Aku nak happy dengan die , Tibe-2 die cakap yang aku buad hidup die macam siall Hey sumpaa aku sedih , Aku tak sangke , Selame neyh ape aku buad kat dea , dea anggap aku buad bende sial . Sumpahh aku tak sangkee ! Kenape tau semue jadik macam neyh , Kenape stiap mase aku mesty ade masalah . Kat tempat kerje , Dengan die lagi . Hari-2 aku piki pasal die , sampai aku rase nak berhenty kerje sekrang jee ! Tapi aku piki aku nak bagi die something yang bole buad die senyum , Aku takna bergantung duit pun dari die , Aku taknaa . Tapi ape aku dapat . arghh !
Kenape semue jadik macam neyh amirul . Bolee kee kite bahagiee lagi macam dulu . Hal kecik jee tapi makin lame makin besar . HM :(

❤ older posts / / newer posts ❤