+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 5 Januari 2011
Hiy Hello @ 6:41 PG

Semalm punye cerite ,
4 . 01 . 2011

Semalam aku gan bella nak gy tempat kiteorg keje , kat air biruu laa kan , 
Nak amek gaji, Then aku yang kuar kete , kebetulan nak amek lens la yang aku order uh (biase laa limited) Haha, Hm then dalam kol 11 sengah kiteorang gerak laa , aku drive kete bapakk aku . Pinjam kejap laa yee:) Hm then amek bella , 
Lepas uh tak penah-2 aku cakap gan bella

Eh pakai sit belt mane tahu
Then bella pun pakai , Haha
Punyee takud adee bapak(polis)

Lepas tuh sampaii laa tempat keje kiteorang , parking kete kat luaa ,Maklum laa aku kan VVIP. haha
pak guard pun buka gate , then cakap-2 dea pun call ahh orang ats yang nak bagi gaji uh ,
Lepas uh pak guard uh suruh tunggu kejap nty orang ats call , kiteorg pun macam siall menunggu :)
Sambil tunggu kat tempat guard uh tibe-2 macam-2 orang yang trun ke kantin time rehat .
Tak nampk laa SI BELANGKAS and SI TOMPEL uh , haha. tibe-2 macam rindu gtuh , haha
Dengan sumaph seranah kiteorg , satu jam menunggu , perut da bernynyi lagu daa 
macam sial laa , tunggu kalau dapat gaji takpee laa kan , neyh takk ,
hapak pun tak dapat , Macam nak bakar jee kilang uh , Ohh F***







Auh first Movie pade tahun 2011
Semalam lepas pergi hantar bella alek , aku trus pegi date dengan dea
dah lame tak nengok wayang :) neyh first movie kite okay sayang . Memang seronok, Tapi seronok-2 pun msty ade yang tak seronok , Haha
Mals nak engad , Kesian dea,
Sayang tengss okay




❤ older posts / / newer posts ❤