+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 13 Januari 2011
@ 7:10 PG

Ya Allah, Kuatkanlah aku ;(
Sememangnya aku tak cukup gagah tak cukup though untuk kehilangan kau
kau bende paling berharga , tak kira lah macam mana . Setiap perkara yang kau abaikan aku buat aku semakin nak kan kau tapi dalam masa yang sama aku sakit hati . Aku patah semangat untuk terus bertahan supaya kau tetap jadi milik aku .mungkin aku bermain dengan perasaan sendiri tapi sumpah aku syg kan kau . Kalau lah ade cara untuk aku tunjuk kat kau kan ? Aku ni ego sangat lah tapi dalam ego aku tu sebenarnya aku tak nak kehilangan kau . Kalau lah ada cara yang buat kita macam dulu kan . Mungkin aku sendiri yang belum matang. Sememang nyeh die sering salah paham ape yang aku nak dari dea . dea tak tahu macam mane sayang nyeh aku dekat dea . Samapi diri aku rase gelisah tak tentu hale . Dea tak penah piki .
Ya Allah, Kau berilah yang terbaik untuk ku dan untuk die . Kekal kan laa hubungan aku dan die  :(

❤ older posts / / newer posts ❤