+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 27 Februari 2011
@ 7:41 PG

Al-kisah 
Tetiba aku rajin nak hapdate blog neyh Hhaa , 
Mase 20hb tuh pergi la lelayang kankan , Hm neyh cerite lame . Aku story laa balik kan, Hhaa
Hm pasal Karnival Layang2 neyh laa aku gadoh gan besthie akuh , Bella syg :) Ngee
Hm gadoo sebab aku tipu dea , Act ade sebab nape aku bohong dea , Whoo antare dea dan aku jellaaaa 
Hm pergi bersame amirul dngan sem , Naik kerete , Lepas tuh gy  PB  jap jumpe daus and blalaaaablaaablaaa




Biy pegang canon 400D
HHaa aku suo dea nganjeng 


Hhaa kau engad kau lawaa , Ngee :) 
Muke macam hapee laa siakk aku ngee .
Konon2 laa sikit kan Hhaa


Time neyh mirul layan cewek nyeh luncai 
yang tidak dikenali 
layan seks whoo Haha
Cukup laa , Aku jeloss Ngeee


Saat layang2 dinaik kan , whoo macam2 laa kan
Jakon laa , Dah laa layang besar dah diturunkan



Mat rempit sejati 
Terserempak pulaa
pelat , daus , safwan



Dea luncai yang cover2 nak amek gambar
hhaa :) Tak bolee blaa bole cakap yang dea malu nak amek gmbr sorang2
hahaa



Aloloo comel nyeh Hha :) 
Sanggup gadai 10juta nak beli belom ben10 dengan upin :)
Tapi dah hilang , Due2 aku terbngkan naik awan
Haha




❤ older posts / / newer posts ❤