+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 27 Februari 2011
@ 2:48 PG

Hi Hiy Sedih
Hari neyh aku tak rase aku boleh gelak and ketawe besar-2 mcm dulu , Hrr aku sedih laa gilee . Kenape ek , Tah laa , Tibe2 aku nak menngis laa tau ,
Hm act , sepatut nye tadey aku gy jumpee  Die , Then aku engad dea kat uma tau , Aku punye tunggu dea nak amek aku , Sampai nak tetido kod ,Then dea ckp dea kat rumah kaka dea , 
Arghh dea bohong aku , Ya Allah , 
Sedih nyeh aku , Nak menngis tahan je tau , Aku bolee bertahan Aku bolee bersabar , 
Aku tak mara pun if dea ckp jujo , Aku bolee hamik dea naik moto aku , Tapi aku tak sngke.
Malm tuh baru aku happy dengan dea , Sampai aku mimpi nak KFC then aku trus call dea . Hm sedih laa seyh . Malm tuh aku rase macam last aku bergadoh dngan dea .
Tak sngke Hari neyh pulak hari duke bagi kiteorang . Aku hanye dapat bersabar dengan sumee neyh , 
Hm aku cube nak pujok dea tau , tp dea tetap keras kepale and suro aku balik, Sampai haty tau . Aku punye tunggu dea , Hm then aku tak dpt hasil pun . Sumpaa aku sedih .
Minyak wangi dea kod masih terlekat kat tangan aku neyh ah , Aku rinduu siakk gan dea , Hrrr :(


*Aku harap bile kau bace blog neyh , kau tak kan rase bnci dengan aku , Sebab aku tahu kau yg terbaik kod bagi aku wlaupun bnyak sngt kau luke kan haty aku , Hm

❤ older posts / / newer posts ❤