+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 24 Mac 2011
@ 9:41 PTG

Alhamdulilah , good new :) Hehe , 23 03 2011 keluar laa result SPM tahun 2010 . Hati aku mule berdebar , Hm Semalaman aku susah nak tidur , Macam macam mimpi yang datang . Besok dah laa ade netball , Kene train budak budak niee lagi , Datang sekolah je , Meje dah disusun . Ouchh lagi jantung aku laju . Hm dalam hati aku cume amalkan Ayat kursi je untuk hilang takut . Hm taktahu dah bpe puluh kali aku bace . Hee :) Hm sambil latih budak budak nie , Hati aku tak tenang , Dengan si athirah nyeh lagi menakutkan kau . Lagi sejam mase tuh kptusan di umum kan . Hm takuttttt . Makan pun tak kenyang Huahhh .
Okay pukol 10.30 hampir semue budak dah sampai , Hm punye excited kot mereke niee datang awal awal ,. Alamakk ! Aku dengan seri dah cuakk mukee semuee nak pucat HAHA , Hm dalam pukol 11.30 kott kputusan di umumkan. Sir rosman yang umumkan 19 pelajar cemerlang , 17 budak sains 2 budak sastera , Alhamdulilah aku tersenarai dalam 19 orang pelajar tuuhh . Hehe :) Tak sangke sangat sangat . Before kputusn diumumkan , cikgu norlin suroh aku pakai baju kemas kemas , betul kan tudong laa pakai bedak laa . Haha kelakoo ke takpe . Hm aku taktahu laa nape dea suo buat macam uh , Aku buat bodoh jee , Ignore jee sebab aku tengah takot sangat sangat . Hm aku duduk laa kat depan tapak perhimpunan tuh ,
Hm sir rosman sebut kan 2 pelajar terbaik dalam sastera , Hm aku tk sangke MEOR AHMAD SYAHIR tersenarai . Dea dapat 5A 3B 1C . Congrat meor , Kau memang selalu nak berentap dengan aku HAHA :)
Hm and then , Name aku tersebut HAHA :) Eh bapak ahh tak sangke , aku tersenarai . Hm korang msty nak tahu result aku kankan . Alamakk aku bukan pndai sangat , Hm aku rase teruk sikit laa kputsn aku

Hm aku cume dapat 1A+ 3A 2A- 2B+ 1D . Huahh ade D :) BI aku teruk sangat , Kawan kawan aku ramai dapat D and E . Kenape mcm uh ek , Oh lupee mase Spm susah gilee laa . Hm sumpah aku menages kott , Bapak ah aku target 4A jee , Tapi Hm atas usahe aku , Tahun nie keputusan skolaa kau meningkat , Cikgu berpuas hati , Ape tah lagi pelajar , Hm aku tak pena dapat mathmtics A . but i got it :) Hm tengss cikgu Fauzi 

*Last Tengss to all my teachers SMK KOTA MASAI , My parents , My fren , Also my lovely
Muhammad Amirul <3



SUASANA TIME AMEK RESULT

❤ older posts / / newer posts ❤