+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 10 Mac 2011
@ 12:29 PG

Fucking !
Alamakk aku lupee nak copy ayat nye , Lau tak bolee laa aku tunjuk bukti Haha
Asal yekk cakap orang mcm uh , Aishh ! Benggang ? Maybee , Sebab aku dah bagi budak2 niee bacee , Doank pun gelakk jehh , Lepas uh takna ngaku , Manusie2 . Hm sabar2 , tunggu jehh .
Jangan laa nak ckp macm2 , Mengaku je kalau buat , senang ? Ini memutar belit cerite , kenape ? Nak tanyee bolehh , Alahhaii sister2 niee . Hm biaa laa , Dea dah malu . Memang macm tuh kan , Hee :) APTB laa
Hm padahal aku rase dah bagi ramai budak bce tetttttttttttttttttttttttttttt . Bile dah kene , takna ngaku . Makin mengutok , Malumaluu . Tulis mcm tuh tak maluu . Hhaa . Malas laa nak bising , sebab sy malu . MTF ! 
Hm lagi pun budak2 niee tahu laa sape yang dimaksudkan , Ohh siapekah ? Hm tah laa , Nanty kantoll . Malas nak jadik batu hapii . Nanti susah kang !

❤ older posts / / newer posts ❤