+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 22 Mac 2011
@ 8:12 PG

Hari ini punye cerite , Okay tadey makan luar dengan Amirul , Hm alaaa cume makan makan jee , kiteorang memang slalu macam nie kalau ade hari hari penting , HAHA :) Hm tak pergi laa jauh jauh setakat sini sini jee , Sebab besok dea nak sekolah , Susah susah budak sekolah niee , Haha :) Hm dah lame tak nampak dea , Fuhh padahal baru tige hari tak jumpe , Hm badan dea berisi laa . Haha ;) Tuh laa cukup makan kankan . Hm macam biase aku pergi amek dea , Hm motor and kerete rosak , Sekaliguss . Huahh ! Takpelaa , Tunggu jee dea kate nak amek kelisaaa . Okay kite tunggu yee  , Haha :) Sampai kedai makan , Macam biase laa aku order Nasi Goreng kampung dengan teh ais je , Malam nie aku tak boleh nak telan satey , Belum ade mud , Eh boleh eh gituu . Haha :) Takpelaa , Hey biy awak hutang saya satey 20 okay , Jangn lupe lunass kan janji anda ! Heee .
Hm then dea amek hp aku , Maca biase laa kalau jumpe tak check handphone tak sahh kan , Hm tuh adat kami laa , Huahh ! Omaigoshh . Dea delete mesej aku semue kat inbox and sent item , Hm muncung sekejap , Sayang laa dea gy padam , Banyak mesej mesej sayang dalam uh HAHA , Wewittt . Alaaa tak pelaahh memory phone penuh laa yana . Okay okay , Lepas dah delete mesej aku , Dea pun ade tulis somethng kat dalam write mssge . Apee ekk . Haha dea cakap

Happy annyversary , Hope we can change our realition problems . I love you :)

HAHA malu ke takpe , Haha :) Tengss sayang , Hm i hope so. Hm padahal besok keluar result bolee lagi aku nak berdate , Haha bolee laa kan . Hm wish me gud luck untuk result besok . Okay salam

❤ older posts / / newer posts ❤