+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 31 Mac 2011
@ 5:09 PTG

Hello blogger , Bangun pagi pagi sebab nak hapdate blog . Tetibe aku dapat ilham yang datang terbang terbangan dalam hotak aku HAHA . Guyss , Now im singlee , Hehe terkejut tidak ? Hm actually , Aku break sebab ........ HAHA , Okay aku jeh tahu . Hm aku paham die , and aku tak kesa dea nak kawan dengan sesape laa , Hari rabu tuh aku dah jumpee die slowtalk baik baik . Dea cakap dea sayang aku , But now dea just nak kawan ramai and nak study . Dea ade masalah dengan family dea . Aku bangge gan kau , Even kite dah break , Kau maseh cakap kat aku yg Kau tetap sayang aku and akan datang dala hidup aku lagi , Yess kite dah setahun 7 bulan kankan , Macam macam kite buat , Banyak memori yang kite buat , kite nanges same same , Suke same same , Main same same HAHA :) Dea tetap bersame aku , dea dengan someone tuh pun ade sebab , Hm aku paham sngt laa dengan amirul tuh , Bukan sehari aku kenal dea , Dea buat ape sumee aku tahu , Sebab hati aku nan dea tak pena berpisah , Even kami break kami settel care baik ,
Hm dea pun tak kesa if aku ade kawan laki , Tapi kenkadang dea jeloss kott . hehe :) Kelakoo laa awak , Kami still bolee jumpe lagi , Bole keluar same same lagi , Kawan kawan mirul sume kesian kat aku sebab mirul mcm tuh , Ouchh terharu . Tak sangkee doank akan bagi semangat kat aku . Ben , kaka , khai cakap even korang tak kapel , Korang kene stay jugak dengan kiteorg macm dulu , Huhu best kankan . Cinte ? Hm maybe aku belom ready nak terime sesape . Macam yang dea cakap , If dea dah okay semue ,  Dea akan datang dalm hidup aku . Harap harap . Aku tak terkejar kejar dea , But dea yang bagi aku harapan . Dea memang sayang aku n dea akan tetap jage aku even dea ade orang lain . Hm dea nak tanggungjawab ape die buat . Eshh kagum ke takpe . HAHA :) Hm biaa laa , now aku n dea just kawan rapat macam aku nan bella . Aku takna sakit kan hati sesape . Aku pun takna gadoh lagi sebab lelaki . Cukup laa . Just pikir mase depan yang mcam Abah amirul cakap gan aku . Hm actually , Aku nan abah dea dah paham peragai dea . Hm even amirul salah paham , aku tak kesah . Sebab aku bukan penipu . Tengss abah sebab paham kami .

❤ older posts / / newer posts ❤