+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 8 Mac 2011
@ 9:02 PG

Malam yang sepi :)
Tadi pukol 8 keluar dengan Amirul , Nak makan luar laa tuh . Then nak hantar aku pergi stadium ade frenly , Biasee laa kerje sekarang main netball sajee . Bising meon neyh .
Aduh aku knee bawak kerete , Malas bolee time uh, Takde mudd =,=
Esh aku bawk kerete sebab diee suroh , Aduh dah laa rabun , silau lagi menambah . Lepas tuh nak nasihat jgn bawak laju2 , Hhaa aku kalau dah bawak , Amek kau !
Lepas tuh , bawak laa kan . Tibee2 Temperature naik , Aduhh kusut :) Hm tak pelaa sejuk kan kejap kerete tuh, Esh bukan nak isi air , Apee laa dea neyh , Gelopor betul . Hm then slowtalk laa pasal satu bende neyh . Time uh aku buat muke pasal masalh nie , Hha :) Kerete bolee lagi buat hal . Dah laa bawak kerete dengan muke tak ikhls , Lepas uh dea nngok aku , Aduhh =,= Kembang kuncup kembang kuncup laa kan . HHaa :)
Bolee lagi lu nak memandang2 , Hm then cakap2 dea pun mcm sedih laa sebab ade jee yang mendengki kankan , Hrr Tak bolee senang sikit , Dah tak laku memang mcm tuh , Haiyaa kerlingkerling :) Hm biaa laa ape orang nak buat , Yang penting kite dengan care kite , hrr bareng kat bahu . tenang sikit aku :)
Hm nak pergi makn ? Aduhh wallet tertinggal , Hhaa . patah balik laa . Aku pun mlss nak makn .
Lepas tuh stay depan rumah , Mak aku bebel sebab dea tak pergi tuisyen Pemalas jee lebih laa lu 
Hm tahu senggeh jeh , HHaa
Ha lupee aku tak jadik nak pergi netball sebab dea rase badan aku panas , HHaa tak bolee blaa . Taktahu tangan dea yang sejuk kene air . Eshh biy niee , Macam2 laa . Aku pun ekod jelaa , Sebab dea main ugot2 neyh , Tak bolee jardikkk yee . HHaa
Hm ini punye kisah sajee laa . Besok lain ceritee

❤ older posts / / newer posts ❤