+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 21 Mac 2011
@ 5:27 PG

Ohh gurlsssssssssssssssss :)
Hm okayy topik hari nie ialah mengenai due orang rakan baikk yang bernamee R & D . Who ? Mls nak malu kan merekee , Hm niee laa budak yang suke main hembuss jee cakap , Tak piki orang lain , Bilee dah knee baru nak say Sorry , Wtf laa kau . Hm aku engat kau laa kotttttt kawan yang baik lagi suci , Puihh taik kau laa . Tk sangkee menikam kawan sndri . APTB laaa , Kau takyaa nak babitkan BF kau dalam hal niee , Diee tak salah dhoo . Hm apee laa kau , Tak semuee orang dalam duniee niee baik laa , Msty ade jahat . Bagitahu aku sape yang baikk , Hm enough laa koank . Kiteorang mlass nak melayan karenah kau yang agak kebudak2 kan uhh . Hm kalau jumpee pun kau menangess , mnee boleehh setel siakk , Hrr . Cukup laa yee R & D
Okayy aku harap bilee kau bace kau tahu silap kau kottt , Aku mlss laa nak ckp bnyak , Kau pun dah sister sister kan . Hm aku dh taknaa judgee orang , nanty orang lain terasee , Dah salahh . Hm maap laa yee kawan :)

❤ older posts / / newer posts ❤