+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 21 Mac 2011
@ 5:35 PG

Semalam . Hrr penat penat baru balik dari melakee :) Hm hantar adek aku balik asrama , Menyusah kan orang laa mintak sekolah jauh jauh , Eshh sakit bontot bolee duduk dalam kerete lame lame . Hm aku taknaa ekot . Tp aku piki kalau tak ekot bukan dapat jumpe BF aku , Hhaa . Dah laa dea dekat rumah keduee , Eshh takpelaa . Next timee malas nak ekot . Hm aku suroh bapak aku drift sebab aku nak main netball pukol 9 malam nanti , Fuhh selamat sempat aku sampai sanee , Kalau tak hm memang takde attacker laa koank yee , Hee :)
Macam biasee laa dalam kerete salame 5jam , Hrr dengan jem nyeh . Dah laa hujan , Selubung je aku dalam kerete sambil baring . Haha . Hm dah laa bosan , bf pulak ade knduri kat rumah dea , Okay takpelaa . Then dea mesej , Hrr tak laa boreng sangat , Eshh rindu deaa bolee ? Haha , dah laa 3 hari tak dapat jumpee , Baru 3 hari kott belom 3 tahun HAHA :) Hm takpelaa , Now dea dah kat sini hari hari boleh jumpee kasik bosan samee dea . HAHA

❤ older posts / / newer posts ❤