+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 27 April 2011
@ 8:09 PG

Amira syahirah :)

BFF , Hrr sayang , Aku mintak maap okay ! Hm aku tak boleh nak tipu hati dan perasaan aku lhaa , hm aku tahu kau tak sukee , Tapi hm aku tak bolehh laa , Miraa aku tahu kau takot aku kene macam dlu kankan , Hm jangan laa risau . Aku pikir ini jalan yang terbaik untuk aku gembire . Lepas niee ape pungg terjadik aku tak kan bagi mukee kat deaa . Hm tengss dah support aku . Aku tahu kau sayang aku . Aku jugak syang kau kawan :)



❤ older posts / / newer posts ❤