+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 7 April 2011
@ 3:54 PG

Fun Fun and Fun :)
Alhamdulilah , pemain netball sekolah kota masai kedue due nyeh dapat pergi FINAL , Under 18 and Under 15 kami whoo . Hehe :) Hm besok FINAL , Aku yang tak senang duduk . HAHA :) Nak makan tak lalu. Ya Allah , risau sangat . Okayy doakan kejayaan kami

Hm tadi kat skolaa kote masai 2 , Banyak kali aku nampak dea , Goshh , semakin aku bnci dea semakin nak aku kat dea . Takpee yana , Sabar . Ade hikmah nape jadik macam niee , Ouchh nakal nyeh die dalam kelass . HAHA :) Keluar sane keluar sini , Kate nak belajaa , Manee niee syang ? HAHA , Hm pakai baju merah , dengan speck dea  Huhu. Aku memang tak boleh jumpe dea , Aku hanya lihat dea dari jauh , Even aku nan dea takde pape , Dea still ex boyfiee aku . Hm aku dhaa bace blog dea , Gosshh , perasaan dea same gan aku . But , itu hanye mimpi sajeh . Hidup aku tak kan kembali dengan dea , Aku janji . Macam mane sekalipun , aku kene kuat and ignore ape orang kate , Besok last aku ke skolah dea . Lepas nie aku tak kan jumpe dea n nampk dea lagi . Ya Allah , Aku akn sentiase ingat dea even aku benci dea . Aku happy dengan hidup aku sekrang , Semuee sayang aku ! Hm even kite gadoh , sy tahu perasaan awak mcm manee , Saye tahu awak hanye boleh nengok sy dari jauh td . Sokey lhaa . Hee dhaa lhaa yana , Usah dikenang usah dipikir . Kuang Kuang . Semoge awak happy okay . Saye taknaa kacau awak lhaa kalau tak buat cerite macam macam . Boleh kankan A ! Hm aku taktahu lhaa apee yang gf kau cakap kat kau sampai kau nak tudoh kawan kawan aku . Trus trang lhaa all of them tak suke dengan kau kapel gan dea . then biasee lhaa mulot orang . Jangan nak salah kan aku okay , Mulot orang takde yang baik sangat , Semue same . Mulott kalau tak bising mane bolehh siakk . Hrrr . Jangan nak salahkan sebelah pihak . Engat ! HAHA

❤ older posts / / newer posts ❤