+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 18 April 2011
@ 9:49 PG

Hah jeng jeng , Fuhh mud tibe tibe datang nak hapdatee blog lhaa , Hm nak cite pasal hapee dluu ekk , Hrr okay lhaa ceritee pasal ANUGERAH CEMERLANG eh , Opss dengan bangge nyeh . HAHA
Okay sabtu lepass , Ha 16hb april kankan , Ade anugerah cemerlang dekat sekolahh . Hm aku dapat tahu pun sebab cikgu call bapak aku . Hm dea suroh datang . Hm then aku pun pergilahh dengan family aku . Pakai baju sopan sopan HAHA :) Kol 8 acare dh start tapi aku datang 8 suku saing dengan VIP jemputan , Sesukee lhaa kankan , Hm sampai sekolah jehh cikgu cikgu nengok , Hrr maluuu lhaa :) HAHA , Gedikk ~ Hm lepas daftar jeh kan , Truss amek buku senarai penerima anugerah then duduk kat tempat yang disediakn . Hm okayy duduk lhaa . HAHA :) Lepas dah apess berdoa and persembahan , Amek lhaa hadiah . Beraturr sampai lhaa name aku disebutkan sebagai Pelejar terbaik sastera :) Hee bangge kejap parentss aku , Sukee :)
Hm okayy lepass tuh dapat lhaa hadiahh kan , Amekk gambar kejap . Then salam lhaa cikgu cikgu aku semuee ucapkan Tengss :) Hm then balik lhaaa


HEHE neyh lhaa hadiah yang aku dpat
Hm lawaa kan dea punyee pialaa HHAA , 
Pialaa eh , Hm hentam
Sijil warnee pink sijil pelajar terbaik 
Sijil biru sijil pencapaian cemerlang SPM :)
fuhh .
And aku dapat lha duit RM100 :)
Haha bukan senang nak dapat ,
Tengsss cikgu <3

HUHU
Terbaik !


Huhu just copy dalam buku tuh HAHA :)
Yang bawah lhaa aku :)


Read :)
My biodata yang di tuliss dalam buku penerima anugerah cemerlang




*Alhamdulilah , Bukan nak bangge atau menunjuk nunjuk , Ini satu kenangan maniss bagi aku . Hadiah niee khas untuk parents aku and someone yang specail buat aku even dea takde dengan aku :( Hm finally , aku dapat buat family aku bangge dengan aku , senakal nakal aku tak dengaa katee , tapi aku dapat buktikan yang aku mampu buat macam manee orang lain buat ! And my wish , Hopee you all dapat trusskan apee yang you all nak for your family :) Cherrssss

❤ older posts / / newer posts ❤