+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 10 April 2011
@ 7:18 PG

Heyy blogger :) Ohh malam malam niee datang pulak idea nak hapdate blog , Fuhhh ape ceritee niee . Hm ilham macam macam yang kuar and tinggal nak dihembuss saje . Huahh :) Hm okay mule mule macam nie , HAHA kol 6.50pagi tadey aku dapat msg dari rafiz , Hm dea bagi aku email blog someonee , Hm saje suke suke , Aku tak mintak tapi dea bagu tibe tibe . OMG . Aku pun bace lha , HAHA :) sukee lhaa kankan , Hm dah lhaa lupekan ,

Tengah sedap sedap tidoo niee , Tibe tibe ade suare orang memanggil aku 'NANA' hee tak sukee name tuh , mak akuh lhaa kejut bangun tidoo pergi megaa dengaa ceramah . HAHA :) Hm dengan mukee tak ikhlas amek tualaa mandi then duduk dalam bilik air lelama kan , Mane tak nyeh aku mals gile nak pergi dengaa ceramah segale . Hm Bia lhaa , dah lepass kan senang , Hm okay pakai lhaa baju lawa lawa kankan , Hm then dalam kol 9 aku gerak lhaa , Sampai sane tepu takde kawan , Ramai lelaki lorhh , Paling menyampah kalau orang lelaki nengok pompan macam hape . hrr =,= ,  Naseb lhaa terjumpee akak senior dulu skolaa aku ,  Stay lhaa dengan dea . Hm lepass pergi daftar , aku pun masuk dalam bilik yang sejuk tuh , Hrr dhaa laa tak bwk baju sejuk , mengigil lhaa aku kankan . Hm tengah dengar ceramah tibe tibe ade someone call , Urghh nak pick up tak bolee , So biakan , Then msg dea cakap lhaa kan tengah dengaa ceramah . Hm ape tah orang tuh bebel , Satu pun tak paham . HAHA :) Mampuss lhaa , sakit bontod jehh dengaa dea meleweh tah ape ape kan . Hm bosan gilee . Hm aku bukan dengaa pun ape dea bebel , Aku msg lagi baguss . Hm tapi bile dah kene tanyee hm terkaku nak menjawb . Hm apes dengaa ceramah pukol 4 gtoh lha , Then tunggu my dad , So latee :) Dhaa laa hujan , Sejuk lagii . Kesiann dea risau . Auhh :)

❤ older posts / / newer posts ❤