+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 23 April 2011
@ 5:09 PG

Hm buang yang keruh amek yang jernih . Boleh ? Hm serbee salah lhaa aku , Now aku berade di tengah tengah , Hm kusut lhaa kepalee odenn nie . Hm kesian dea sbb dea sanggup tunggu aku even aku pikir memberr aku :( Hm kenapee lhaa jadik mcm niee sekalii . Aku taknaa kecewe untuk kedue kali nyeh , Serik lhaa . Dea betul keh nak brubah , Atau hanye brubah untuk dapat aku then buat hal bilee bersame aku . Hm taknaaa elakkan plesss A . Hm bagi lhaa saye settel kan msalah sy niee kemudian kitee hidup macam dulu . Hm kitee akan bahagiee macam dulu . And saya nak awak mintak maap kat orang yang pernah awk buat salah especially Y :) Awak yang carek dea then awak nak blaa macam tuh , pless jangan smpai orang bnci awak pasal niee , Hm bukan apee tknaa laa orang cakap kitee bahagiee atas kesedihan orang lain , Bolee kan ? Saye teman awak jumpee dea nanti okay ! Hm last lhaa saye bagi awak peluang , kalau tak gunee kan dengan baik i say BURBYEE bolee ? Hm hope so awak dapat buktikan yang awak betul betul dah brubah sayang . Hm buat maseee niee awak kenee paham sy , And sy akan paham awak :( Hm im still loving you okay

❤ older posts / / newer posts ❤