+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 20 April 2011
@ 9:42 PTG

OMG
Apee cinta niee ? Hrr cintaa yang sangat menyakit kan hati
Bilee kite dah sayang orang , Orang akan pijak kepalee kitee
wtff lhaa , Ohoiiii
Sampai aku butee dengan cinte cintun nieee
Hm sampai hati aku TERTUTUP untuk cintee
Fuhh terbaik lhaa yana , Makin kuat untuk melawan perasaan sayang HAHA
Hm cinta lame bersemi kembali ?
Aduhh paling susah nak trimee kalau yang dlu datang balikk . Betul tak kawan
HAHA aduhh yana maseh tak serik serik . 
Sekarang niee hati aku serbe salah , Sama ade nak trimee dea kembali or tak
Hm saya sayang deaa , Tpi takot bilee hati niee dipermainkan lagii
Jangan lhaa haiii , Merayuu kottt :) 
Hm patot keh aku trimee deaa even dea dah berubah yang macam aku nakk !
Patodd kehh , Tolonggggggggggggggg !
Hm tknaa sakitkan hati kedue duee belah pihak
So , macam manee niee , CINTEE ?
Hm saya akan trimee kalau hati saye dah terbuka untuk BERCINTE semulee
Huhu terbaik , Aku niee bukan betul 
Hm deaa terlalu down sangat sangat . Tak sampai hati akuu
Hm mungkin Tuhan dah balass ape dea buat kat akuu 
I'll accept you :)

❤ older posts / / newer posts ❤