+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 2 April 2011
@ 4:21 PG

To her :
Congrat okay sebab kau dapat dah amirul aku :) Hm aku taknaa la gadoh gadoh pasal lelaki , Actually aku tak kesa kau nan dea dah sknk sebab aku dh bolee trime . Hm aku tak perli kau laa , Sorryy okay bukan aku yang berkate kate Tapi ade sesetengah orang tak bersetuju ape yang amirul buat , Tapi aku tak kesahh , aku malas laa nak pikir pasl niee . aku dah lupekan dah . Anggap takde ape ape . Yang dah sudah sudah la . Hope korang happy and kekal , Pless take him mcm mane aku jage dea selame setahun 7 bulan , Can you ? Hm im sorry if aku ade kacau kau dengan die , aku gan dea kawan okay ! aku dah bolee trime semuee Dont worry , aku dah ade kawan kawan aku yang support aku . Kawan amirul jugee still maseh dengan aku even aku dah break . Lepas nie pun aku akan pergi jauh dari sini , Hm korang aku dah anggap macam adek aku kott , Hm korang belajaa laa betul betul . aku tulis bukn sebab aku kalah , But aku dah pikir yang aku tak akan back dengan die , Hm maap aku jujur memang aku memerlukan mase untuk lupekan diee , aku harap kau paham , memori kami banyak sangat smpai susah nak dilupekan , Ape kami dah buat ape kami cakap . Goshh , tktahu laa
Gurl , Congrat again , I hope you happy with him and pless take him . Im trust you , I know u hate me , But semue orang bolee brubah kankan . So, go on  Amirul & Yazsmine
Maap dari YANA 

❤ older posts / / newer posts ❤