+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 28 Mei 2011
@ 8:51 PTG

Heyy Ollsss , Hm peneng kepale laa :( Kenape ekk , Hrr jeloss boleh . HAHA Takya nak jeloss jeloss sangat . Kau dah dapat ape kau nak laa yana , Bagi kebahagiaan nie pade orang lain Is more better than hati kau sakit kankan . So , yana dah malas nak pikir , Pass is pass , And just throw our memories , Sad ? happy ? Justt moments laa , Now just fokus kat my future , whatever i do , i juts do for myself and my family :) Hm knp harus jelosss , ini memang keputusan aku . aku kenal dea macam mane , and sikap dea mcam mane , kalau aku dgn die , agak nyeh dha lame kene tipu hidup hidup kan :) Sokeyy laa , Yang penting bulan 6 nie nak balik JB , just tunggu ye kawan . Hm berat hati aku nak terime , tapi bile aku duduk sorang , ade sebab nape aku buat mcm nie and keputusan aku takde sape yang bole halang . So , just teruskan mylife , Sedih ? Knkdng laa , Nak menages mati mati dah tak boleh laa . So , biar laa . Hm kite nengok dari jauh jeh kan , Kau dgn life kau , aku dengan life aku . Okay takk . haha :) So , now aku nak study , sebab dah masuk U nie susa sikit , Nak kene speaking BI segale , Aduhh ==''

Terima ape yang terjadik , semoge Allah beri ape yang aku mohon kat dea , ape yang aku nak , aku harap sngat ianya termakbul . Amin :) Hm Buang Yang Keruh Amek Yang Jernih , terbaik kankan :) HAHA Now yana tetap menjadik yana yang semue orang kenal , Even aku dah jauh tak semesty nyeh aku dah brubah :) HEHE , So yana life must go on yee . Hm just searching jelaa , Hm tapi belom ready lalalalallalalala , Bia laa . Okayy yana :) Jangan sedih sedih laa , tak kemane laaa okay :) Kalau ade jodoh ade laa . Hm so , Just ignore and GoodBye :) Be myself and yourself ,




❤ older posts / / newer posts ❤