+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 28 Mei 2011
@ 1:43 PG

Okayy guyss :) Now aku nak kongsi cite mase perjalanan aku keh Selangor mase 20hb 5 uh :) Hm lepas magrib aku trus gerak laa dari umah atok aku , Byebyee Jb :( Before tuh , si Amirul and Bellaa datang rumah ,  Sebelum nak pergi umah atok aku uh , doank datang tengahari . Hm dea nengok aku pergi :( Sedih siakk nengok doank , Doank jeh yang rapat dengan aku , Tengss sebab koank datang rumahh ye semate mate nak nengok aku pergi :( Hm sedih tau nengok mukee doank time uh :( Hm takpelaa , Nnty kite jumpee yee awak awak

Haha Bosan time nie tunggu ayah sembahyang Jumaat
Saye pn amek kamree then whuttt whutt
Comel tak bebear nie , Tak bole tinggal

Present from Amirul :)

Tengah malam , Jam 3 berhenti kat Tol ;)
HAHA Kelako time niee dah serabai

Adek :) HAHA Muke sume nak serabai

Wahh time nie kat rumah pakcik kat selangor da
Time nie dah smpai
Aku tido uma dea kejap :) Penat ohh

Rumah pakcik kat selangor nie
Dah laa jauh , Plaza tol tak smpai 1km Dah ade tol

Jangan salah paham
Ini bukan kampus saye
Kat sini ade due kampus , Puncak alam n puncak perdana
Yang nie Puncak Perdana okay

Sista , Miss you

Yeah Selamat datang
Ini laa Kampus saye
Uitm Puncak Alam

Sampai dah :) :)

Dewan makan
Besar kan :)
Foodcourt nie HAHA

Nampak tuh
Tangge 200 lebih anak tangge
Nak pergi kuliah kene lalu sini , Gile kan
Dah macam gelongsor Waterworld la

Banggunan Fakulti :)
Tempat kuliah

Bilik laa
Tapi ni bukan bilik aku , Contoh bilik aku jeh ni :) HEHE
Selese okay
Satu rumah 8 orang , Satu bilik 2 orang :)

Tuh apartment saye yee :)


*HEHE dah kenal kan mane tempat saye :) Whutt whuttt , Hm mcm niee laa keadaan saye kat sini , Oh penat laa nak naik trun tanggee , Macam nak nagess . Sape yang Mok mok nak kurus uh datang laa sini , Pergi senam kat tangge uh yee :) HAHA








❤ older posts / / newer posts ❤