+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 7 Mei 2011
@ 8:40 PG

Tears , Hampir setiap hari aku menages , Bukan kerane cinta or masalah , Tapi sebab aku akan meninggalkan parents aku , Hm kawan kawan aku and Lover aku . Hm hati aku sedih sangat , Kadang kadang aku happy sebab aku dapat pergi Uitm , memang cite cite aku tercapai , Hm dalam mase yang same , Aku sedih sebab aku pergi tinggalkan orang yang pernah sayang aku , Korang mesty pernah rase kan . Hm hati aku sekarang macam tisu , Hm even aku marah tapi aku tetap akan sedih , Sebab aku pikir bende nie , Lagi 2 minggu aku akan pergi tinggalkan JB nie , Hm and aku akan pergi jauh , Even koank rase tak jauh , Aku belom pandai berdikari lagi . Hm jujur la , Selame nie aku tak pernah and tak pandai nak basuh baju Hm :( Sedih kan , Semue mak aku buat , Hm aku lagi sedih kalau mak bapak aku tkde , Hm aku tkna doank risau bile aku kat sane , Hm aku janji , lepas aku dah jadik Nurse yang berjaye , Aku akan datang balik kat Jb :( Hm




❤ older posts / / newer posts ❤