+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 30 Mei 2011
@ 4:52 PG

What should i think about you
Hrr im so sad , Kenape semue nie terjadik lagi , Adekah sebab nak membalas atau sakit hati or ape ape . Blog dea , Arghhh aku tak bole mcm nie dah , Aku kene kuat sknk .  Hm mungkin aku akan dapat yang lebih baik dari sebelum nie , Aku taktahu . Setiap kali aku benci dea , hati aku makin sayang dea . Walaupun jijik nak taip 'Kau' tapi aku terpakse . Hm im not yours ;( Should i go from him ? Hm kenape aku mesti cemburu dengan semue nie , Ya Allah , bagi lhaa semangat aku yang dulu , Even aku dah takde kat sane , Tapi hati aku ? Hm aku tak mampu lagi nak teruskan hidup macam nie . Better aku mati daripada aku nampak mereke bersame . ape aku patod buat sekarang . Hati memang sayang and mungkin kami tak akan bersame , Kau bagi lah dea peluang untuk hidup gembire , aku yakin dengan ade pengganti aku , dea mungkin akan belajar bersungguh sungguh and pikir future dea , Maybe aku tak bole bantu dea , but aku yakin dengan semangat dea , dea bole ubah diri dea sndry , Untuk dea , and bukan untuk sesape .

FOR HIM : Tahniah , awak pun dah berjaye mencarek kebahagiaan awak , awak dah berjaye kembalikan snyum awak yang dlu , Hm saye takkan kembali pade awak lagi . Hm ape yang sy bole cakap , yang sy hargai sngt ape awak buat , even bende uh sakit , tapi awak tetap dengan pendirian awak , ehm congrat . Saye dah tak akn tunjuk muke sy lagi kat awak , Pless jangan sedih yee :( Hm life must go on . I'll search my own life . Take care and buat ape yang rase terbaik untuk diri awak . Salam




❤ older posts / / newer posts ❤