+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 18 Jun 2011
@ 9:19 PTG

Rindu kat blog nie , Lame tak menaip laa :)
hm best nyeh mengutuk orang kankan , HAHA so ade aku pikir , Peh tah masalah perempuan yang lari rumah uh , Nak cakap aku cakap belakang HAHA memang laa , Aku kan baik that y cakap belakang . SENTAP ==' Okayy ade laa malaun niee , Eh sape name ek . Hrr macam jijik nak sebot sebab name jeh sedap peragai mak i , Kalahkan BOSIA , haha :) aptb laa , Oh lupe lak , Pasangan serasi HAHA
Eh sape ek tak puati sekarang , Hm awak keh sy , Huahh watcha u mulodd , sngt busuk laaa YAA N AMIERA laa sangat , ehehe :) Dulu boleh laa kau nk berbaik dengan aku , Hm cknk hello laa yee . Kau sedar laa kau uh dr manee jugak laa Hm kau ade IJAZAH ke nak cakp orng mcm uh , HAHA :) Setakat lari lari rumah mcam budak budak uh , aku pun boleh HAHA , Eh ape nie , hal lame tuh biaa laa , Kau kan dah ade kehidupan baru kau , So teruskan laa bersame HUBBY tersayang SENTAP ==' haha , Bende lame nak ungkit ungkit , bia laaa . Aku tipu mak bapak aku keh , ade menyusahkan mak bapak kau , opsss melebih pulokk dah , Aku tahu kau suci dalam debu HAHA sentap beb ==' . So bende lame uh biaa laa kan , Now aku dh berpendidikan ^^ Kau ade ? HAHA bangge beb , Kau bangge dengan ape ? Ade BF berkerete , HAHA aku pun boleh carek laa . Tak hingin kotttt . Hm nnty dah besar bole beli kete lagi besar laa kankan , HAHA. Setakat gan ape uh Mat Rempit eh HAHA laaa sangat laa kan , So diam yeee Sayang , Wekkkkkk
Maap yee terkasor laa pulokk ^^ WTHHH . Eh lupee laa . sy teringin nak jumpee awakk YAA , tapi sy jauh . Tunggu laa saye balik JB sy cium cium awak pakai kaki laaa sangat HAHA :P





❤ older posts / / newer posts ❤