+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 1 Julai 2011
@ 9:43 PTG

Sarawak Sarawak .
Hm nak tukar ke UITM SAMARAHAN SARAWAK boleh tak ? Nak lebih jauh . Selangor tak cukup jauh . HAHHA :) Okay actually , Nursing tempat aku dah telalu banyak . Sekarang jeh dah 200 orang , LEMBAGA JURURAWAT hanye nak 120 orang untuk praktikal klinikal nanti , So doank nak buang laa yang selebih nyeh . Ade yang akan dicampakkan ke sarawak and peneng . So , aku rase terrrreleeee hati nak pergi SARAWAKK Laa , Hm macam best jeh , Jumlah nursing pun 35 orang je , Sikit en , Tak laa gelabah nak buat praktikal . Hm tapi aku pikir parentss aku laa . Hm walaupun Uitm Tanggung kos pengangkutan , Tapi family aku . Hm rinduu nanti :( Hm walaupun name aku tak tersenarai tapi aku macam nak pergi sangat , Dapat naik flight :) Hm best nyeh , Da laa besarr Tengah tengah bandar lagi , Hm tapi aku maseh dalam pemikiran niee . Hm pless GOD . Nak takna ekk , :(








❤ older posts / / newer posts ❤