+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 15 Ogos 2011
@ 7:56 PG


Heyy all
Today nak cerite pasal pengalaman aku kat hospital selayang :) Waawww first time aku mandikan mayat yang baru pass away :) Act , just bersih/2 kan jelaa . And ikat mayat tuh nak hantar ke bilik jenazah :) Hm mule/2 uh takna buat , bilee pikir cross and experience, Aku kuatkan semangat laa ;) Hm mengigil okay time uh . Hm aku just buat kat patient cine nie . Agak keras la badan dea sebab dah lame dibiarkan ;) Tp dibantu oleg CI laa :)
Hm ape perasaan aku time uh , Hrrr gilee la kan aku pikir dea hidupp lagi , Kahkahh :) Tp alhamdulilah aku kuat and belom nak demam/2 lagii ;) Hm okayy the best experiece , Hope dapat experience yang lebih dari tuhh . Salam ;)








❤ older posts / / newer posts ❤