+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 15 September 2011
@ 11:54 PTG

15HB 9 2011 :) The best momentt <3 Hangg out with mt classmate Adibah syira and nani . Hm tak plan pun nak kuar . Tibe/2 doank ajak lepak pondok kt tasek Shah Alam uh , Hm tibe/2 yee kan jelaa . Macam best jeh kan , Layan jelaa . Hhehe . Kol 3 gerak lhaa , Bas penuh sesakk sebab budak/2 nie nak balik cuti , Aku mane balikkk :( So lepakingg jelaa , Hm mule/2 teman aku shopingg baju dekat Shah alam , Lepas uh lepak/2 kt tasek nengok orang berkayakk , Macam best , Lepas uh kiteorang amek keputusan nak berkayak lah , carek pengalaman , Macam best jeh HHAA So kayak laaa puas/2 , Penat tangan aku lha HAHA :( Hm tak puas kayak smlm , Nak lagi . Tp dh magrib :( so sambungg next timee la hehe . Juhm nengok album


Haiii dengan permulaan ayatt

Beby Nani
COMELLL LAA kau

Lepakkkk ^^

Tasik kat shah alam

Dekat gan wetworld ,
Tuh ahh

With Dybaa

Indon berkayak HAHHA

Naik bende alah nie maacam best

HAHA sebok jeh abang uh
konon laa nak amek gambr dea siap tunjuk peace

Dybaa & Nani

Auh/2 Ilove thiss

Sebelum berkayak
Dyba & syiraa

HAHA suke nyeh koankk

HAHA best lhaa beb

Suke main airr

Iloveyou Fren

Nani jangan buat mukee comell . HAHA

Sebok lhaa syira nie
haha

Lapaaa time to MCD

Tersesat lak gambar niee
hehe <3
Lawaa background nie

Asal mukee aku nampk mcm STIM
haha

IloveThisss

Yeayy syangg nani :)

Wewittt peluh/2 tahu


Beforee berkayak

123 SMILEE








❤ older posts / / newer posts ❤