+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 11 September 2011
@ 10:19 PTG

26 OGOSS 2011 , My bufdayy yaww <3 Baiklaaa , 26hb uh aku dah kat JOHOR daaa , Hm ramai lhaa yang wishh . Tettttttttttt orang pertama sape ek . haha Luppee lhaa . Hm ade jugakk orang yang clbrte bufdayy aku . Okay tapi nak cite dlu laa niee malam sebelum aku balik JOHOR tuh . Awal/2 aku dh kene mandi dengan TELUR + BISKUT MERRYYY . Euwwwww badan bau telur . Padahal time uh dah siap/2 nak balik JOHOR dahh . Hm tengah nak off latop niee . Si nani , nana , syiraa and dyba datang bilik aku . Si syiraa pulakk umpan datang bilik aku dengn bawak pendrive aku . Konon nak pulanggkan , Haa shitt aku kene mandi pakai gayonggg . Siakk laa , Hbiss bilik aku bau telurr , badan/2 rambut/2 aku sumee bau . HAHHA Kelakoo boleh time uh , Anywayy , Tengsss member sebb kau engat bufdayy aku and kau tahu aku nak blaaa awal sebab takot kene balingg telur . HAHA tapi dh kene jugakk , Baru nak lari/2 hehe


 JAHAT kann doankk , Sediihh aku HAHAA
Dha mcm kene muntahh 
Euwww --'

Habiss rambut aku , HAHA kene syampoo balikk , Hm time niee tengah nak off latop
Huahh smlm latop tk knee
____________________________________________________________________________

Baiklaaa , Nak cerita pasal orang yang celbrte BUFDAY akuu lak . Hm malam uh baru jeh lepak gan kakak akuu . Malam uh memang nak lepak dengan bunny and azam , Nak jumpee doankk , Maklum laa bosan takde BF kat sane kankan , HAHHA ^^ Then aku ajak nizam lah member aku satu kelas uh . Hm dea cakap tak dpat dtg , Perghh baru nk lepak same . Then si NIZAM ni call aku

Nizam : Sayang , kau katmne ? Aku tak dapat lepakk lhaa gan korang
Yana  : Ni sape niee , Aduhh sayang/2 lg kau (mcm kenal suare ni)
Nizam : Aku laa nizam , weyh kau ktmne ? aku datang sane tau nak lepak nnti datng rumah azam
Yana : Baiklaa rojer n outtt 
Nizam : Bye/2 sayangggg

Lepas uh aku pergilaaa umaa azam , Nampak si Nizam bawak smthengg , aku diam jelaa . Mlss nak kecoh , hehee ^^ Malam uh suprisee kott sebab tkthu ade jugakk orang yang engat BUFDAY akuu , Dhaa laa doank sume tak wish bufday aku , Sedih boleh takk . HAHAH ^^ Then kiteorg sumee pergi kedai klasik seafood , Clbrate dekat/2 jee , Sambil menuggu si ANEP n si MEOR datangg , borak/2 la dengan doank ,Time aku sorangg jeh perempuan . Bella keje :( Baiklaaa , dh sampaii sumeee . Hm mase untuk potongg kek laaallaalal ^^ TERIMA KASIH AZAM BUNY NIZAM SYUKRI MEOR HANIP

Wahwahh senyumm besar akuu . HAHHAHA
Doank nynyii lagu HAPPY BIRTHDAY kuat/2 time uh
segan bolehh . HAHA tengss laaa koankk

Nyum/2 syukri makan kek . HHAA

Nizam . Tengss oh clbrte BUFDAY aku
Pdahal kau laa kawan aku palingg jahat
HEHE SYG kauu okay kwann

Yeayy ni yee anep kitee ^^

Ni diee heroo kitee . Rabanii , Kawan terbaikkk and terbaikkk ^^








❤ older posts / / newer posts ❤