+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 12 September 2011
@ 12:21 PG

27 OGOS 2011
Alamakk terlupa lakk memorii ni , Hm apabilaa my BFF belanje akuu , sempena bufday aku lhaa kan , HHEHE ^^ Best boleh , sayang kau LALA BELLA , Hm okay time nie lepak CS lhaa ade pasar bumbung kan , Sem jemput bella , Auh sweett . HHAA <3 Time ni lepak dengan khaishi bella erfan and mbee dea sape tah . Erfan amek kteorang lhaa , Hm aku mls nak bawak kerete . Hee :) Dhaa lame tak lepak gan khaii , Rinduu dhoo kat kau . Hm nah kau satu hari dengan kau jelaa kan , HAHA ^^

ADEK opiee syang <3
Terkejut tau nampk deaaa

Imiss BOTHH <3
Khaii laa nie suke sangt amek pic mcm niee

HAHA sweet takk kami
HAHA bella jeloss haha

 Comell kan BELLA sy , 
sem bagi bungaa api niee
Opss kantoll

Sempena bulan kemerdekaan laa kan haha

Comel kan doankk
I like it

Nampakk tak baju belang/2 uh
Bella bagi 
Hadiahh bufdyy
Tengss yayang , Even murah aku hargai sngtt

Cik joyahh shopinggg 

BFF , Kau ade ?
HAHA

Time ni nak balik dhhaa ;(

Bella + Khaii <3

Aloloooo

Khai/2 juhm amek gambarr , aku takde BF 
haha kate yana pade Khaii
Yalll --'

Khai/2 juhm buat mukee
HHAHA siott kau ngelat tak buat mukeee

Hhee tq khai banyak tolongg aku

Tak lupee pade BELLA Sayangg sebab habiskan mase dengan aku

Comell kan kami HAHAA ^^

Sukee bile kau dengan aku syangg

Yana Bella Erfann <3
Wowww

Yana cepat amek gambarr . HAHAH
nah gambr ni untuk kau khaii
HAHA

Jumpee adek mango saye lhaa
Nadiaa momell

HAHA dea memang suke amek gambr tak nngok kmre
Konon hensem lhaa tuh
haha



*Baiklaaa , dlam kol 830 kiteorang gy shishaa pulakk , HEHE bosan kankan . So gy shishhaa yoksss . Hm dekat osman je , Engat na gy SS tapi member erfan nak balik pulakk , Lecehh , HAHA ^^ Takpelaa osman pun osman lhaa , HAHA . Engat lagi ayat bella and erfan , HHAA koank tahu tak nape name kedai nie OSMAN , Aku jawab lha taktahu . Lps uh doank cakp sebab name pekerja kat restoran nie sume name OSMAN , Wak hangg laa hahhhaa


Baru sampai osman keringg HAHA

Bella belanje aku shishaa kiwi
Auh sedapp ^^

Bella cakp , Kau takpayaa nak buat muke comel sngt laa kan
HAHAA fine laa kan

HAHA lonjongggg
TQ erfan

HHAA senyum/2
erfan nak amek gambr hahaa

Cik , bella isap rokok HAHA
Bella bagi eh gambr nie kat ibu HAHAA


Erfan seksii . HAHHAA

HAHHA sedap/2

Bella nak lawan asap banyakk eh
HAHA



*Sudah laa , dh habis dh kisah/2 aku didlm blog niee , Bace lhaa . HEHE






❤ older posts / / newer posts ❤