+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 28 September 2011
@ 10:26 PG

Haiii , Juhm dengaa citee yana kalii niee , Hm semalam best lepak gan koank sumee lhaa , Hm dh laa nak exam boleh lagi lepak sebabnyeh tak boleh bace buku :) Hm si DYBA n SYIRA ajak lepak kat pondok bawah semalam , Si mira n aida pun join . HAHA lepak sampai kol 1130 gtoh ah , Hm warden kat bawah nengok jeh , Mane tak nya bukak lagu club ^^ Engat kiteorg mabuk eh , HAHA siottt jeh . Aku bawak speaker then bukak lagu dalm HP syiraa . Hm nah kau lagu jiwang karat mak rat sumee ade --' HM best bolee . Sampai aku berbekalkan MAGGI . nyum/2 makan kat bawah sambil nengok hantu bonceng ;) Hm smlm kan takde orang nak msg aku . so aku buat hal aku ah . Hm mane tak nya dea busyyyy dengan KAWAN deaa ==' sakit hati gilee babi bolee , Okay lupekan . Hm then kiteorang bercerita pasal si abannggg senior sem 5 , HHAH gatal ekk koankk ==' malas aku nak melayan koank lhaa . Hm so so mcm biase lahh ;)

|
|
|
v

Hii thiss is my new HAIR :)
suke/2 jee

Barang yang ade pada malam itu :) hehe

HAHHA mukee sumee mamc Yall --'

GILEEE --'

Lepass lompat/2 aku pun penat
HAHA then buat mukee mcm niee haha kau ade 

Dulu nak jadik gimnas tapi badan keras , 
Bile dh main netball badan kembali jadik lembut . hhaa auhh

Hehee mukee naturall niee

HEHE 3 andartu ;) ahhaa sumee TAKEN okay

one two three

HHAHA hantuu

Auhhh

haha Dh macam gy club daa koank niee haha

Sengalll seyh takde kejee

Perghhhhh =='

Aksi ape yg aku lakukan ni hhaha

Yeayy jadik pun akhirnyaaa
sempurnaa :)






❤ older posts / / newer posts ❤