+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 26 September 2011
@ 6:38 PG

Heyy blogger :) Okay today nak story aboutt us ( Yana Dyba & Syiraa ) keluar bersiar/2 keh Shah Alam akibat kebosanan and nak shopinggg ^^ KEHKEH , Hm dh laa tak dapat balik JB . So habiskan duit dekat sini laaa . Wekk germ gilee bapak lhaa , Tak dapat balik JB , Hm then huahhh sedih/2 gilee bapakkkkk =='
Dah laaa semalam exam ANP . ANATOMI ==' Soalan tak boleh senang lagi keh . BRRRR , Then aku engat nak lepaskan tension konon/2 dengan pergi jalan/2 laa kan , Actually , nak pergi hari ni , Sebab penat and jangan ganggu mase tidurku haha pergi lhaa semalam . Lepas subjek ANATOMI habiss . Kiteorg keluar dari exam sejam lebih awal peperiksaan tamat . Hm dh taktahu nak buatpe kankan . so kuar jelaa sebab soalan senang == ' HAHA kesah lak aku ,
Okay dalam kol 2 aku tunggu bas lhaa , Hm nak naik kete tpi lesen takde , HAHA tunggu laa sem depan , Kompem kuar naik kete jeh . HAHA , Tempat pertama biase laa kan cucuk duit dulu , Hee then baru laa jalan/2 . Hm lepas uh kiteorangg nampak buah buahan yang 100gram rm2.40 . Punyee tamak , nah kau amek lhaa banyk/2 , Maseng/2 kuar duit belas/2 sebab buah tuh , Hm makan MCD/KFC kenyangg la kan . Lepas uh jalan/2 ke tasik laa , Konon nak main kayak tapi tak best , nani takde :( Dea balikkk , Imissyou nani , Opsss dhdh ^^ Hm perghh nengok orang datingg siakkk , Banyakk indon/2 and konon/2 melayuu pun ade , Yang pakaii tudongg pun adee , Ade laa jugakk dapat snapp pic orang yang tengah datingg , Jahat kan aku , HAAHA Hm lepas uh kene gigit nyamukk , cepat/2 lepak plaza alam cntrel lak . Hm lepas uh baru lhaa pergi makan and then lepakk I-Cityy , Bosan kankan , Hm boleh tahan dea punyee lawaaa . Dh penat berjalan maseng/2 takde mudd . HHAA so kitee balik lhaa juhm/2
HAHA ni nak cite psal balik pulakk , Hm hampirr sesat iff aku ekot si syira nie , Duduk je shah alam tapi taktahu nak naikk bas balik HAHA sengaall gilee ^^ Hm lagi sikit si dyba nak kene langgar motor akibat menyeberanggg , Selamat aku dapat tarik tangan dea , eshh kaki dea skit sbb tahan , Pdn Mukee kau geleporrr , HAHA ^^ Hm tunggu bas tepi jalan , Best boleh tak , HAHA smpai nampk ade budak kaki dea msuk dalam longkangg HAHA , Nak ketawe tahan/2 HHAA , Juhm nengok albumm ^^


Momelll kan kure/2 Jakon boleh , HAHA ^^ Datangg tasekk trus nampakk ini kura/2
Aummm mcm nak curik satu HAHA

Dybaa bersame buah buahannya
Yang berharga RM12 haha 

Syiraa dengan buah buahan yang berharge rm14
HAHA

Aku dengan buah buahan niee 
RM14 , Hm jage kau makcikk main tipu eh timbang/2
Mahal gilee huahh

Ni laa buah/2 yang kami dok bebel smpai ketawe kuat/2 haha

Dah lame tak pakai baju niee
Dh kecik sikit niee , HAHA

Engatt tak aku ade cite pasal orang datingg
Nah kau aku amek gambar senyap/2 dr belakangg
HAHHA Mule/2 rpat nampk orang jauh/2 haha Yall--'

Dyba & Syiraaa ,
Iloveyou gurll

Textingg with HIM
Ilovee ThissHP
kau ade ==' haha

Time niee tukaa baju ,
Panass pakai baju merah uh , ketad sendad . HAHA

Whenn aku sanggul/2 thee rambuttt ^^
Deaa sukee tau hahaa auhmm 

Engatt comel sngt HHAA

Dybaa muke tepu sementara tunggu si syiraa sembahyangg laa

Time nak makan HAHA
Laporr kawan/2 aku sebab ekot aku jalan/2

Aku tak lawaa laa mcm koankk
Tapi aku bersyukurr orang syg aku HAHAA

Kateee mirul muke aku mukee cemek
Apee tuh ?
HM tak suke pipi akuu , Gemuk dhh ;(

I-City Shah Alam :)
Sejuk jeh bile nampak cahaye lampuu

Baru sampaii sini :)

With syiraaa Fauzii :)

Dybaaaa gemukk --'

Melihat keindahan dimalam harii :)

Heeee lawaaa ^^

Syiraa with patung yang boleh bercakapp :)

Dybaaa with patung yang boleh bercakapp :)

Yana with patung yang boleh bercakapp :)

IloveyYou Frenn

Syiraa Fauzi

Mee :)

Likee Thiss Piccc

Tq photogrpher :) HAHA

Haiwann ape niee
Lupee bolee

Yana & Dybaa

Hm senyumm ^^

;)

Panassss  HAHA

Aloloo

^^

Penat yee cik kiah kitee niee

Messyy angin kuatt :)







*Nak citee nie , Timee balik singgah FUNFAIRR , Main itik yang hodoh , HHAA shiitt konon nak ladybird tapi tak dpt ., Hm asyek dapat kosong je , So no TEDDY , Hm habiss RM4 aku laa , Si dybaa lak rm8 HAHA , Kenyang kalau kau beli makanan . Hm ade abg uh cakap mate aku seksii . HAHA yall --' Gatal smpai malu aku nak main itik yang hodoh uh . HAHA Tkyaa nak ushaa sngt lha kan , TQ kawan ;) kbaii







❤ older posts / / newer posts ❤