+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 30 September 2011
@ 1:36 PG

Malam 28hb 09 2011 tuh kankan , Aku pergi lhaaa kuarr lepak kat tebingg ;) Citee kelakoo boleh . First time beb aku dyba pakai suar tidur n baju tidur keluar dari bilik then lepak kat tebingg :) Hobi kami la , Mane blh pakai lengan pndekk and seluar tidur , Kiteorng jee buat ., HAHAHA so agak kagum laa kami nie memangg sukee bende pelik/2 hhaa . Lepas kat tebingg sambil 2 bungkuss maggi , lapor gilee aku . Hm dh duduk situ tibe/2 nyamukk gigitt , Shitt benci , dah laa pakai lengan pendekk , habiss tangan kaki akuu . Gatal/2 . Takpelaa jalan/2 pergi lepak kat tangge batu cavess ;) Sambung makan maggi . HAHA Makan beralih/2 . Nnty tuka/2 suami , Tuh yang best . HAHA Gurauu  . Tengah lepak/2 sambil dengarr laguu lepas uh ternampak pulakk motor besarr . Tapi tak pakai uniform poliss uitm pun . Hm kiteorg pun slamber lha , Tibe/2 dea belok masuk kat apartment kteorg . kiteorang lari tak cecah bumi , Pusing/2 , Perghh senak perut aku , Kelakoo boleh . Sampai dyba nak tersandungg . HAHA pdan mukee kau . Bapak ah pengalaman baru aku uh . HAHA ;)

Kelakoo gambar niee
AKu dan maggi ;)

Malam di tebingg

Gare/2 pakai baju lengan pendek and seluar tidur aku dikejar pak polisiiii ;)




❤ older posts / / newer posts ❤