+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 13 September 2011
@ 1:47 PG

Petangg yang indah lagi bahagie . Kehkehh :) Hm semalam laa kan , Budak/2 nie ajak aku main basikal :) Gerak pukol 4 , awal gile sebab takot pejabat tutup . Siap pakai baju sukan + kasut sukan . Haha lepas uh naik pejabat jeh pakcik uh cakapp tak boleh main basikal . Shiottttt ^^ Hm takpelaa , lepas uh doank cadang nak joging konon/2 haha , Hm layannn ~ Hm nak pergi tasek lhaa , Mcam best kan , Hm konon nak jalan kaki . Jauh tau nak jalan , adelah dalam 3Kilometer nak gy tasek uh . HAHA :) Eheh ade bas rapid T600 . Juhm tumpang , Tahan/2 , Pakcik uh berhenti and bagi kiteorg naikk . Malass kan kiteorggg . HAHA , Dah sampai laa destinasi , Juhm jalan/2 Kehkehh ^^

Baru lepas turun dari bas niee , HAHA rajin koank jalan ekk HHAA


Bahagie bersame merekaa <3

Pwitttt :)

Tabik hormatt
HAHA nah kau akibat kawatt kaki haha

Keindahan lombongg ^^ HAHA

Comel kan kawan/2 saye , HEHE

Dybaa debab :) 
Iloveyou FREN

HAHA juhm menari
LALALA

One Two Three 
LOMPATTT !!

Dorang ni hampir kembarr ^^

Hehe i Love my hair
so muchh 
MUAHMMMUAHA

HAHA gune jarii pun boleh
haha

Hm hehe hobi kamii ;)
Ilove Them

Turun , dah panjat pandai turun lhaa

Hehe aku palingg tinggi

Syiraaaa momell <3

Kegarisann

Sediaaaa

Mulaaaaaaaaaaa

Hehe same kankann ;)

HAHAHA wekkk

Seriess gilee syiraaa haha

Aidaaa :)

Pakcik bas rengitt :)

haha Turut serta

Menyempatt laa koank niee kan

Saye pun same , HAHAA

Dybaa :) Mmber JOHOR

Penat berjalan smpai berpeluh/2 laa

hehe Lepasss pantangg HAHA

Eh ade orangg msg :) 
HAHA

Bas ni tumpangkan kiteorang naik ats laa
Jauh kalau nak jalan kaki 
HAHA

Peluh tau
Penat joginggg
HAHA

Sukee lah si Aidaa nie
haha








❤ older posts / / newer posts ❤