+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 1 Oktober 2011
@ 4:37 PG

Kawan ? Hm thiss iss my frenn in uitm
suke dukee aku gan koankk , aku buat sebagaii memori #mcm sedih HHAA
okay laa , Yangg hujung syiraa ;) Describe pasal dea , Hm kau untungg lhaa ade kapel abg seniorr 
HAHA , Dea ni agak lembut + malu + blurrr . Kelakoo kau niee kan , aku panggil deaa pontianak siamm sebab dea sukee ketawee tak bentyy  , HAHA ape maslh dea , kau pergi tanyee dea . HAHA mungkin kau ade masalah ketawe ekk . Hm dea niee kadang/2 aku kesian nengok dea dengan masalh dea n BF dea , Tapi aku taknaa masuk capurr la :P
Okayy yang tengah pulak Dybaa . Yang niee macam haramm kalau dh buat lawakk , Dea punyee lawakk macam yalll ==' smpai nak tersumbing/2 aku ketawe , HAHA , Hm syokkk gilee , belom penaaa lagi aku jumpe orang mcm niee , Pelik ek kau dybaa . HAHA dea niee orang JB ;) So perangai kiteorang agak same laa , Ape ade hall ekk , Palingg kelakoo dea niee sebab sukee cakap sengauu ==' I E U  yang bermaksud ILOVEYOU , HAHHA , dea taken also ;) But gan budak JB la , Tapi berkenalan dengan abangg seniorr , HAHA untungg lhaa , Mesty koank tertanyee aku takde kee abang senior ? HAHA adee , Tapi aku taknaa sebab hm paham laa , Aku bukan senang nak percaye pade orangg . HAHA #gelii lak . 
*Koankk , aku harap next sem kitee togethr laa yee , Harap jugak dapat housemate gan koankk , Kompem tak belajaaa and kitee msty banyak ketawe , HAHA bilee yana dh pluss gn dybaa paham/2 laa , Hm Tq being my fren sem 1 niee . Even kejapp , banyak memori kite bersame , HAHA gelii aku , Okay laa koankk have fun yee cuti/2 niee . Dybaa nanti hello/2 laa if nak gy bandar . Syiraa ? Kau jauh laa , Selangorr eh , Selamat tinggal la :) HAHA Kbaii






❤ older posts / / newer posts ❤