+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 9 Oktober 2011
@ 9:22 PG

Malam dinner 3hb 10 :)
Okayy baru nak hapdateee blog sebab busyy kat sini . HHAHA merayap jee kejee :) Okayy malam dinner uh aku pakai baju lari dari temaa #Takyaa nak lawa/2 sngt dewan meruu jeh kott . HAHAA so aku just pakai baju kebayee coklatt :) Hm besarr sebab baju dybaa , Aku tak bawakk baju sebab tk balik JB , Nak balik jb smpai gadoh/2 gan nenek aku , haha kedekutt . Takot sngt tak bace bukuu :) Dahdah , Mlss nak pikirr , Malam dinner uh aku buat lain dari yang lain , Hm tukaa image rambutt jeh . Madah nak luruss jee . bosan laa . so gulung/2 sikitt lhaaa . Hm syangg rambut luruss :) Gambr dinner sumee dalam FB , Hm ade 519 total gambar dalam kmree . Haha banyakk bolee . Bilee lg kan , Muahh/2 . See laa gambar sikit/2

|
|
v

Baru smpaii dewan :)

My hairr <3
Smbil menunggu cik dybaa n syira kite haha

Comel tak kami HAHA 
perasann siakk :)
IloveeThem <3

Syiraaaa <3

Dybaaa :)

My hair from back :)

Withh sister seniorr laa beb :)

My classmatee :)
Fatahh blablaaablaaa

Pengarah NUSA yang baru
engat senang nak amek gambar gan deaa
Abangg Degree nie aumm :)

Aumm makan/2
saye makan pastaa + chicken chopp :)
air orenggg <3

Kirii : bersame kak dayah :)
Kana : Bersame kak azwaa :)

Kiri : bersame senior , Jimmy
Kanan : komander aqmall . Nyebell deaa uh haha

Kiri : Fared , Syira's Boyfiee
Kanan : Komander afiq :) Nicee

Kirii : Abang bad ;) Baikk tau
Kanan : Black jepsu , name taktahu . Selalu lambat kalau pergi praktikall =='

Kiri : hm adam sem 3 :) 
Kanan : bersame bekas pengarah NUSA , sorry syiraa gambr kau separuh . Tak muat , haha

Kirii : Kak shaa :) aumm clubing/2 muahhh
Kanan : kakak degree taktahu namee :) Hhee

Bersame adilaa :)
Dea sukee tarik pipi aku
Pantangg jumpee aku , Habiss sume nak cubit :)

Withh Them :)
Gambar last tuh bersame lecturer :)
Puan Ross , Macam guru kelas laa HHAA

"One does not make friends, one recognizes them"






❤ older posts / / newer posts ❤