+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 7 November 2011
@ 12:42 PG

Dearr ,
Tengss sebab buat my tears fall again :( tenggss lie me again , Yess sy nie memang senang kene tipu . Blaablaaa .   Selama nie saya diam jee ape awak buat , saya senyap jee , saye takna tegur awk sebab saye tahu awak tak suke ditegur kankan , Saya bukan nak malukan awak dekat dalam blog niee , tp sekarang saye tengah sedih , Dha laa result mcm uh , dengan awak lagi :( Mane awak yang dulu , Hm 2 thun lebih kite bersame , kenape selalu awak buat masalah tau . Ape lagi awak nak lagi , dulu awak merayu rayu nak saye , dh banyak kali saye bagi peluang , sampaikan last peluang pun awak tak gunakan dengan baik , Ape lagi yang tak cukupp . Ape ! Sampai parents awak pun awak buat macam ade takde , Sedih tahu tak tengok mak abah awak kat rumah , risaukan awak sorang , Pernah pikir kee perasaan dorang mirul , Sampaikan abah pun tktahu nak cakap mcm mne lagi dengan awak . Anyway , Blog nie dh lame saye tulis , tpi saye saved dlu . Tunggu mase jee , Bile saya jumpa awak , sy tak boleh cakap bende nie sebab saya nak suka suka dengan awak bile kite jumpee :( , Yee saya akui ramai yang tak suke saya back dengan awak , tpi sy yakin awak boleh brubah :( Hm saya dah tkna cakap ape/2 dah , Sumpaa tau hari/2 saya risaukan awak , Mne awak pergi . Awak nak call saye pun jarangg :( Bapak ah sumpa sedih sngt :(



❤ older posts / / newer posts ❤