+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 29 November 2011
@ 4:11 PG

Hii semuaa , hm imissyouu blogger ;) Boyfren number duee , Hm okay laaa . Sorry yee sebab tak hapdate cite baru , busy dengan Assgment laa , hahaiii . Bosan gilee niee , nak dengarr citee ape ekk . Okay laa ceritaa pasal bilik baru aku kat tingkat 8 ni , Nak tak ? Tknaa dah , bolee pangkahh jee blog aku niee , Hm slow/2 laa citee okay . Hm jangan geleporr , Nty cite tak best tak bole buat novel ==' HHAHAA . Hm saye bosan sekarangg , Hm maklum laa ade budak cakap dea suke dengar cite saye dalam blog nie , Tah hapee yang best pade dea taktahu laaa ( A A ) Muahhhheeee , Hm bilik aku biase/2 jee kat sini , Tapi sumpaa aku tak tipu , kali ni bilik aku kemass daripada biasee , Tak cayee , Okay juhm nengok .


Ni mase sem 1 nie :)
Bolee tahan kan , Time nie tak gety kemass ;) Okay lihat sekarang

|
|
v

Taraaaa sem 2 nokk :) Lawwaa tak 
Hm teddy/2 , A A bagi laa , Tak bolee tinggal . Teman tidurr ;)
Dulu je tinggal kejap , Waaa lawaa pulak *perasan haha

Awal/2 sem memang mcm ni
Ignore ape yang korangg nampak , HAHHA

HAHA azam Thiss YEAR okay
SEMESTER 2
Nak belajarrrrrr , Jangan hasut bukan/2 
Kalau kadang/2 takpe hahaha

Buku untuk this semster :) Pluss sem 1 ., 
Ade lagi banyak , Tapi ni je yang terhad

Meja belajaa , Meja online , Meja makan , Meja panjat/2
Segala gala nyaa aku gunekan meja nie :)

Permandangan dari tingkat lapan
Panjat meja , belom jatuh lagi ;)
HAHA . Agak/2 stresss terjun jee , hahaa

Pagi/2 bawah ni dh memekak ;) kejut aku bangun tidur . Taktahu nak buat ape
Ni fakulti/2 nye , jauh perjalanan . Lawaa kan dari atas , Perghhh
Hm bangge jadik Student Puncak alam
So , jangan main.2 this year . Past is past ;) Goodluck .







❤ older posts / / newer posts ❤