+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 25 November 2011
@ 6:14 PG

Kelas anatomi . Okayy tadi kan ade kelas anatomi tau , Dapat mesej kol 3.30 ptg strt kelas , Lepass uh kiteorng tidor laaa bfore gy kelas uh , Tibe/2 dorang cakap kol 3 lak , Pdahal kol 3 uh aku baru bngun tidurrr . So datang laa lambat , aku gan roomate aku laa datang lambat . HAHA ;) Mama lim rileksss jee , Niat aku nak belaja tahu tak , Lepass uh kne duduk belakangg sekali . Kalau dh duduk belakang sekali , kau paham/2 laa kan , HAHA lain jadiknyee , Mama lim mengajar kiteorang berdekah laa . Haihhh terpesong niat aku , kesian kan . Hm roomate aku cakp , dh terlanjur kan , so teruskan jelaaaa bual smpai balik . HAHA siap nak cabut awal lagi . Tak paham laa , mama lim ajar macam zaman purbaa tahu tak ==' Benggang aku , Bilee laa dea nak berubahh , haihh . Hm juhm amek gambar , Haihh gambr lagi . haha

Masuk/2 terus :)
hhaa

With husna :)

Duit/2 aumm ;)
haha Bayar duit buku laaa

Ni laa padah duduk belakang sekali


HHAHA cube tekaaa :) hahaa

Nak balik dhh ;)
Byee anatomi

ROOMATE sy comel ;)

Hello NERD
Mukee baik kan haha


Nengok uh mama lim ajar , mcam zaman purba laa
pakai bnde alah tuh segala
pakai laa lappy power pointt , alahaii




❤ older posts / / newer posts ❤