+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 23 November 2011
@ 8:26 PG

KENAPA DALAM SUKA ADE DUKA
Haihhh topikk agak rancakk kann , Okay senang citee today pakwee aku takdee mood , Pasal hapo ? hm ni ha see gambr bawah niee



|
|

v




Dah laa dea tengah takde moodd , Tibe/2 aku dpt sttment mcm niee , Only salam jee , Aku taktahu ape/2 siakk , Then si dea pikir macam/2 Haduhh . Bukan lebih pun tapi dea pikirr ______ , haihh padahal dh tak contct lngsungg laaaaaa , Fb dea pun aku takde , Haihhh pening aku mcm nieee , Hm setakat kirimslm yang bermksud dea penah kenal dengan akuu . Terkejut aku tibe/2 dapt sttment mcm niee , Haihh , mulaa laa cemburu si deaa , Hm baisee laaa . For ur infrmtion orang gan dea takde pape dh okayy , Takcayee can ask him sndri laa  . Okayy dh penat , kejap suke/2 kejap marah/2 kejap sedih/2 , Whooo waa tensionn siakk , Kbaii nak tidurrrrr --;




❤ older posts / / newer posts ❤