+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 27 November 2011
@ 2:59 PG

Semalam kan aku gaduh kejap dgn mirul , Kejap je . Gaduh/2 gedik en , Dh laa ajak online skype , leps tuh dea lenyap . Hangenn aku . Sokeyy deaa dh penat menipu tuh laa terus tidurr . HAHHA , then dalam kol 1 uh tidur laa , ngantok . Dah laa semalam menumpang bilik orang , letak laa tilam kat tengah/2 . Tidur dengan aida . Perghh sakit badan aku dea tidur tolak/2 . Ganass siak si Aida niee kan , Badan keras macam batu , Hm lepas uh dalam kol 9 lebih aku terjage , Then dapat msej from A A sayangg laa , Aumm


Hm pagi/2 dh dapat msg mcm niee , time uh still tak okay ;)
Hm padahal dapat msg mcm nie senyum sorang/2
Dea selalu engat kan aku dh bangunn tidur pergi mandi dlu , 
Hm tapi kadang/2 aku mls nak mndi dlu , just gosokk gigi je , heheh :) sorry  



Okayy after tuh , aku call dea , dea cakap nak tolong abng dea kat kedai , Fine la , aku percayee , Then tak contct aku lg dh , dh la borengg tahap gaban , dea takde , aku nyirap laa . Dah pikir lain/2 , Shitttt gilee ==' then kol 6 lebih tdi baru dea angkat fhone , cakap busy laa tolong abng dea kat kedaii , Ehm engat tipu tapi betull . Sbb maybe ramai custemor , hope awak tk tipu sy laa yee . Hm then aku merajuk laa kejap , Hmhm dengan dea , dea jee paham nape aku Hmhm . ahha :) Lepas uh dea pun bals msgg mcm nie


Hm sorry/2 naik lori laa bangg oii ;)
Hm yelaa 



*So motif tulis bende alah nie just nak cakap , now dea dh care kat aku ;) dh tak mcm dlu , bangun lambat . But now aku yang bangun lambat , Sayangg tengs tau , Teruskan sikap awak mcm niee , Past is past :)




❤ older posts / / newer posts ❤