+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 20 November 2011
@ 6:35 PG



SEMESTER 2 :)
Hii UITM PUNCAK ALAM , Im comingg ;) What the hell sebab aku dapat aras 8 laa gilee --' Benggang gile babi siakkk . Datang/2 tunggu member engt dpat laa kawan ramai , Selamat laa si roomate aku ni si syiraa kawan lame , Kalau tak , Dok melopongggg jelaa aku kat sini , Hm datang/2 jee dapat kunci then check bilik . Haihhh tiap/2 tahun bende ni akan berlaku , Nk tahu ape ? Pintu utama tak boleh bukak , Aku benganggg bertambah banggang laa kan . Hm selamat ade abangg uh tolongg service balik , Dalam bilik pulakk , semuaa dh okay :) Tapi almari meja tak boleh kunci laa pulakk , Eeeee bodo babo --' geramm siakk , dh laa aras 8 . TINGGI laa bodo --' Nak tukaa tak dapat , macam hanjengg gilee sape yangg jagee pendaftaran kali niee , Sumpah/2 aku kali nii , Macam/2 laa kan , Dh laa syilingg macam nak roboh . Selamatt dh bikin tadi , kalau tak habiss laa aku nak tido nty ;) Hm dh laa bersyukurr jelaa , Nak buat mcm mne , haihhhh --' , Nak gemukk tak jadik gemuk laa , penat laa . Hm nak gy fakulti lagi laa jauh , mase duduk Rafflesia 4 pun dh merunggut/2 , Niee lagi laaa :( Hm penatt . Ohh yana jangan mengeluhh eh , Kuat/2 :) Yeayyyy <3



❤ older posts / / newer posts ❤