+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 25 November 2011
@ 6:35 PG

Whooo semalam ;) Tangan aku melecur kene air panasss , haih semalam kan nak masak maggi laa , Nak amek air panas laa tuh , lepas uh jeee mcm mne tah kan , Aku terbasuh tangan aku pulak kat air panas , Engat air sejuk . EEEE bodo kan , HAHAH ;) Tah laa time uh macam tak sedar , Cepat/2 aku basuh dgn air sejuk , Arghh pedih Gileee . Hm nengok tangan aku ni ahh

Tangan merah lepass kene air panass

Hm sakit gileee babi

Seee syiraa benggong , Dea bagi bnde alah niee
Nak suo tampal , ape function syg oi hahhaa

Letak colgatee , Hm pedihh
Then deaa bebel/2 tau , sape lg kalau tak AA sy . Hehe :)
saye okayy laa syg







❤ older posts / / newer posts ❤