+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 6 Disember 2011
@ 5:17 PG

Haiii :) rindu tak nak dngarr citee aku . Hm nak cite pasal my hobi . Bolee tak ? Bolee laa , Hm okay actually aku dh main netball dari form 2 lagi tau . So , dah hampir 5 tahun aku main netball tanpa henti . Mane/2 game aku join , Hm aku dengan netball tak boleh dipisahkan , Hrr bole dikatekan nyawaa aku jugakk laa , Hm seronok gilee game nie , Firstly agak kekok sikit main game niee , Haihh lame/2 okayy dh , Time first main badan aku lembik gilee babunnn , Macam bapokk uh . Perghhh hari/2 kene dera gan kak effa dulu . Senior aku la kan , Akhernyaa aku jadik laa pemain netball mcam orang lain . Nak kate teror tak laa sangat , But aku dah mewakili macam/2 dah , And sampai laa aku jadik pemain netball Uitm puncak alam , Engat senang nak wakil Uitm , Bayangkan laaa Uitm aku ade 6 ribu lebih laa kan , Aku menjadik top ten pemain netball , Hrrr pemain utama lagi ==' Bannge jap , Jangn jelosss kak ;) HAHHAA . Hm alhamdulilah la terpilih , Hm dlu aku bukan pemain Goal attack , GA :) Hm dulu aku main center jee , Duduk tengah/2 main lari/2 haha , Sempuutt --' , Aku engat lagi cikgu nik , cikgu netball aku selama 3 tahun , Hm dea penah cakap aku bukan dilahirkan menjadik seorang shooter , Hm aku sahut cabaran dea , Hari/2 jugak laa aku duk bawah tiangg masukkan bola dalam goal , Hm akhernya aku sndri jadik pemain GA till now , HAHA shoot jauh pun bolee dah , Hm kate/2 dea uh buat aku bersemangat , Cehwahhhhh . And smpai sekarangg aku still lagi pemain bola jaringg , InsyaAllah , smpai kawin laa aku nak main netball , HAHA .

Nak cite pasal sukan pulak nie , Hm nak tahu tak selama 5 tahun laa kan aku main netball , 7 kasut dh aku beli , Hm biase laa aku kan lasakk . Hm macam/2 warnaa kasut aku beli . Hm kedai jelaa lain/2 , Hm Alahaii main hampir 5 tahun , kasut Nike jee belum rase nak pakai , HAHA rase membazir , sebab dah biase pakai kasut power rm 79.90 . HHAA ;) Janji ade daripada takde , Haihh :)



Netball Uitm puncak Alam
Saya yang pakai Bib GA ;)

Sekolaa Menengah Kota Masai
3kali berturut/2 menjadik JOHAN , aumm ;)
HAHHA miss dorang sumee ni

Im still GA ;)
My soul is my Game , 




❤ older posts / / newer posts ❤