+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 3 Disember 2011
@ 3:48 PG

Hii , Hm miss my blogger :) Maap laa sebab lame kene tinggal . Busy dengan banyak hal ;) Hm sehatt selalu deaa , Hm konon nak edit blog nie kan . Tapi malas la , dh lawa ;) Hhehe perasan . Eleyy kau ade ? Hm diam jelaaa . Sekarang nak cerita pasal ape ekk . Hm pasal BF lagi boleh tk ? Boleh laa , HAHA Bf lagi , Mesty jemu kan nak dengar citee aku , Hm msty nty ade STALKER cakap 'Takyaa nak show off sngt laa BF/GF korang uh , macam laa korang jee adee BF/GF' eh pergi mammm laa , Kau tak laku sebab tuh laa kate begitu , Yee tak :) HAHA ignore laa , Tah hape/2 , Astagfirullah . :)
Okay so far , dea dh banyak berubah laa , Sumpaa sukee dea yang sekaranggg . Hm jarang keluar rumah , PS 2 dea menjadik teman bosan dea . Hm kesian awakk , Jngn laa kerap duduk rumaa sngt , Nty kan bosan kan boleh jadik gile , HEHE :) Aduh aku nie , Dea duduk umaa salah , tak duduk umaa salah . Hm senang citee meyh dok sbelah sy ehh syg . Hheee ., Hm tapi aku geram laa dengan kawan/2 deaa , Madah nak hasutt dea jee , Eh korangg dh laa , dea taknaa kawan gan koranggg dh , Takya nak kejar/2 deaa lagi laa , Kesian laa kat dea , Dea dh ade semangat nak berubah , Sampai bilee korang nak ajar deaa buat jahat . Hm alhamdulilah lepass kejadian tuh dea dh brubah #aku jee tahu apee yang terjadik pade dea . Hm sayaa tetap tolong awak eh sayangg , Hm jangan laa kawan gan dorangg , Buat hal sendiri pun kite masih hidup laa . Nnti saye balik sane , kitee buat hal kite la kan . Hm kawan/2 awak mesty dh kerjaa or ape/2 laa kan , Hm awak duduk jelaa rumaa , Tolongg abah kan , Kate nak kerjee , Pemalass gilee dea niee . Tidur jee tahu =='
Hm biar laa , aku tak kesah dea kerje or tak ;) aku kenal dea macam mane , Hm sayaa percaye kat awak sekarang syangg , Hm yang past uh biaa laa k , Mlsss nak engt/2 dh . setiap manusia ade buat salah . Hm saya harap kite bahagiaa okay ;) Tknaa ade orangg kacau lagi laa . Serabutt kepala hotak aku kalau ade oranggg ketigaa . Hm iloveyouu sayng <3



❤ older posts / / newer posts ❤