+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 3 Disember 2011
@ 4:19 PG


Tahu tak , tadi kan tadi kan aku bosan gilee babeng
Lepass uh buat laa suaree kesiaannn mase on call uh dengan deaaaa , Then dea tibe/2 ckp
'Ade netball tak? ' HHAA agak pelik pertanyaan deaa , Korangg tahu , hm ni ah mak kepoh nak citee , 
Dea uh dh laaa susah nak bagi aku main netball . Dea takot kulit aku gelap . HHAA ;)
Terimaa ape ade nye tak ? HAHAH , Hm tp aku pun malass gak nak itam alek . HHAHA
Hm tapi sumpaa terkejut gilee dea macam uh tibe/2 , agaknye kesian kat aku kan sorang/2 dlam bilik
kene tinggal dengan roomate , Selamat tak terjun dari tingkat lapan nie . HAHHA :)
Then aku cakp laa nak main netball . Lepas uh dea punyee tak ikhlass kan , dea bagi MSG macam uh , 
baru blh pergii  , dea punyee dengkii kan , HAHA siott eh awakk ;)
Hm lain kali nak buat suare kesian laa kompem dapat main netball lg , Aumm hahaa



Aumm terharu gilee bilee dea percaya kan aku ;)
tengss , saya janji tak tipu awakk yee ;) hm kite dh jnji kan syangg .
Hm hopee kite still saling caye mempercayai eh . Auhh annoy aku nie




❤ older posts / / newer posts ❤