+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 7 Januari 2012
@ 3:52 PG

Hello selamat malam semuaa ;) Hm harini nak cite pasal Program Kemahiran Insaniah laa . Hm haii menganggu laa pagi/2 sabtu , baru nak beradu macam tuan puteri . HAHA :) , OKayy laa macam biase kan kunci jam pukol 6.30 , Tapi bangun kol 8 :) Syokk , Siap nak berebut dengan roomate aku lagi . HAHA maseng/2 bangun lambat , Hm hati tak ikhlass laa nak pergi , Tetapi perkataan WAJIB membuatkan kami dari Fakulti sains kesihatan takut/2 , HAHHA "_'' , Hm takut kene repeat , Tah laa katenyaa program nie ade sijil . Ahh gerak laa . Hm alhamdulilah tak mengantok sangatt ==' Konon laa kan , Bangun pagi/2 mandi blablaaaa , terus capai Handfhone nak kejut si amirul ni , Arghh liatt gilee nak bangun , Kate nak kerjaa la . Tahu laa kerjaa dengan abah , Bangun pagi pun malass , Selalu laa macam nie , ye tak syg .Haihh sabar jelaa .

Okayy siap/2 pakai lens pakai baju raye pakai kasut tinggi sikitt , Sikiit je ;) Hehe , Then capai beg kesaygn aku , Turun laa tanggeee yang berjumlah 278 anak tangge uh , lenguhh pluss ngantuk laahaii ==' , Hm selamat tak tersungkur , Jalan laa dengan perut yang kenyang air nesvita uh , Tapi tak makan ape/2 ;( sedih kan , hehe , Okay sampaii laa dekat DK500 , Dewan kuliah yang paling besar , Hm before masuk uh kene beraturr laa ade pendaftaran , lehhhcehhh ==' Dh laa ngantokk . Ehh lupe pulakk saye bawak MP3 laaa , hahaii seronokk yahuuu . Sementara menunggu cik abangg itee bangun , Dengarr laa MP smpai pekak ==' , Hm modul 1 bermulaa , Pasal nilai/2 dan etika , Blablablaaaa . Ape tah dea merepek , Maklumlaa sumbat telinga dengan MP :) heee ramai kot macam uh , Dh laa freehair so kene cover/2 laa nak buat mcm uh

Aduhhh sakit pinggang aku duduk kerusi empuk tak berape empuk uh , Hm berpusing/2 aku dengan si roomate nie , Hhaa kelakoo boleh , Sakit dhoo . Korangg ape tahu , Sedangg lekaa mendengar lagu , mateku sayu ditiup angin/2 sepuuuu , merasakan kesejukkan nya , Arghh mengantukk , Tidurr la ;) Hhaha adat laa bagi pelajar sekarangg . Hm potpettttt/2 , kol 10.30 habiss. Then rehat , Pukol 11 sambung balik modul 2 . Nie yang palingg seronok , Hm ade macam/2 game laa , Hm tapi campur dengan budak medical imaging pulakk . Seniorr lelaki laki , Ahaiii , Nyampah aku . masuk/2 jee dh keneee pwitttt , Eh malu boleh , HAHA hrrrr time uh aku rase mcm nak balik jee . Sabar jelaaa . Hm selamat laa game/2 dea seronok , tapi sakit hati gilee asyek aku je kene sakat denagan abang/2 MI uh . Perghh tak boleh pergi ah mukee aku kene mcm uh . hanye tuhan jee yang tahu , Hm moral of the story , walaupun aku ni pergi tak ikhlas , Tpi bnde ni buat aku enjoyy lalalalalla ;) HAHA betul ke , lantak laa , Kbaiii all ;)




❤ older posts / / newer posts ❤