+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Isnin, 30 Januari 2012
@ 2:17 PG

Hi hellloo . Erkk waa rindu blog niee , Hari-hari on blog tapi malas nak typee laa . Busy laa . Kononnyaaa laa kan . Okayy juhm la storyy ape-ape yang patod di story . Hm 27hb-29hb aku main netball kat Universiti Malaya , Ouchh seerrronokk gilee tempat die . Besar gile bapak , Tak dapat belaja sane tapi dapat masuk pun jadik laa . Korang ade ? Opsss . Kat sne dekat dengan IPG . Institusi Pendidikan Guru . Seronokk gile laa . Hm jumpee orang luar negaraaa , koreeeaaa + jepunn , Dapat satu block gan dorangg . PERGHHH . Hm okayy actually aku main wakil MASKOM , Kolej-kolej komuniti satu malaysiaa . Hm nak main wakil UITM Tak dapat sebab aku taktahu UITM ade hantr , so main jelaa dengan kolej . Import pon import laa  . Tak sangke lak boleh one group dengan UITM , Perghh senyum jelaaa dorangg nengok aku , Kihkihh selamat tak kantoll nyahh .

Okayy kt sane sumpah aku ckap jumpee player Malaysiaa , Gile tinggi , Taktahu laa mkan ape siak . Budak UM laaa kan si Aruna , spe tk kenal , pemain malaysiaa yang boleh shoot bolaa jauh dari tiang goal , Hm aku nengok dea pun donggak-donggak , Jumpe kawan lame kat saneee ., Haii seronok laa rse macam taknaa balik jelaa , Hm mse hari jumaat uh game 2 kali , menang laa due game uh . Besok pagi nya lawan UITM , kalah pulakk . Pergh aku makan darah kawan aku nie budak UITM , Sorry laa , korang yng taknaa jemput . Cehh padahal taknaa main dengan dorangg sbb jurulatih aku dah panggil aku main dulu . Hm okay forget it . Wakil JOHOR 4 orangg , Wakil SELANGOR 2 orang and 2 lagi wakil MELAKA . hm hell laa tak best sebab ade MELAKAAA --'




Place : Kompleks belia dan sukan ayer keroh melaka :)
Get ready nak pergi UM

Zuhra gigi double , Becok niee
Budak selangor :)

Kami tetap bersamaa :)

Sarapan pagi sebelum gerak

Tasik Ayer Keroh ;) Lawaaa

Maskom teamm .

Nak gy lawan :) 

Me with si kecik tapi kuat melompat
Ira budak selangorr

Dengan kak syuraaa
Partner game GA/GS

Dh menang 2 game 
senyum jelaaa

Nak pergi makn nie :)

Kami suke buat keje gilee , curik katil , 3 katil 6 orang tidor
time : 2.40 pagi
Besok ade game , hahaa

Pemain and Jurulatih

Kolej Komuniti Pasir Gudang

One team

Ira again , Sarapan

Naik bus nie jeee :)

Okay after game pergi Mid Valley laa
pakai mcam nie ;) Lek jeee

Seee :)

After game terus lambung Mid laa dengan pakai mcm nie :)

Zuhra double again ;)

Hihi Isetan

Me and HP ;)

Beli baju BG same-2

Again ;) 

BR time :) Kbaii







❤ older posts / / newer posts ❤